10 Haziran 2010 Perşembe

DİKKAT TELEFONDA OPERATÖR VAR


Telefonum çalıyor. Kulakları rahatsız edecek kadar tiz bir kadın sesi adımı söyleyerek biraz zamanım varsa benimle konuşmak istediğini söylüyor.
Adınızı söyleyerek biri arıyorsa önemli bir şeymiş gibi düşünüyorsunuz. Müsait olmadığımı söyledim ve teşekkür ettim. Tam telefonu kapatacağım, o kadar hızlı bir şekilde konuşmaya başladı ki yüzüne kapamak ayıp olur.
Dinlemek istemiyorum ama konuşmama da fırsat vermiyor.
- Bir dakika..bir dakika..gibi sözlerle araya girmeye çalışıyorum. O Bankanın kredi kartı ekstrelerinin mail adresime geldiğini, bu tür kampanyaları da zaten mail olarak  aldığımı söylüyorum.
Kız neredeyse sözünü kestim diye beni dövecek. Sanırın söylediği söz kadar ekstradan ücret alıyor.
Zamanım olmadığını tekrarlayınca da; " Ne zaman arayalım, yarın olur mu?" diyerek köşeye sıkıştırmaya çalışıyor.
Zar zor telefonu kapadığında bütün enerjimin içimden çekildiğini hissediyorum.
Ertesi gün erken saatte telefonum çalıyor. Kızımdan telefon beklediğim için numaraya bakmadan açıyorum.
Bir erkek sesi " İyi günler Selma hanım ben Adem deyince devamını dinlemeden ,
- Merhaba Adem bey diyorum .Ortanca kızımın okulunda müdür yardımcısı.
Adem bey konuşmasına devam ediyor. Meğer bu Adem Müdür yardımcısı Adem bey değil. Dünkü Banka ve aynı konuşmalar. Bu sefer bir erkek tarafından tekrar ediliyor.
Çıldıracağım.
Yeni bir kredi kampanyaları varmış ondan bahsediyor.
Bu sefer dinlemeye kararlıyım.
- Düşünür müsünüz? sorusunun ardından hemen cevap veriyorum.
- Evet düşünürüm. Bana 50.000 liralık kredi verin ama ben bu krediyi geri ödemeyi düşünmüyorum. Sizin gibi bir Banka için bu meblağ çölde kum tanesi nasıl olsa... Ne zaman geleyim almaya?
Adem bey bir kaç saniyelik duraksamadan sonra; " İyi günler ." dileyip telefonu kapatıyor.
Yaşasın.. Banka operatörlerinden ebediyen kurtuldum.
İnşallah sözlerimi ciddiye alıp diğer Bankalara da adımı verirler."Sakın bu kadına kredi falan vermeyin geri ödemeyecek." diye.

Telefonum çalıyor rahatça açıyorum.
- Merhaba selma hanım ben BO.. Mağazasından Ebru. Nasılsınız... Kozmetik ürünlerimizde siz değerli müşterilerimize özel %20 indirin kampanyamız var.Yeni gelen gündüz bakım kremi hakkında da bilgilendirme yapacağız. Ne zaman gelebilirsiniz? 
Hangi değerli müşteri. O mağazaya bir yıldır adımımı atmadım.
İndirimin miktarına da takmış durumdayım %20..
4 yıl önce bu mağazadan yüksek bir fiyata nemlendirici krem almıştım. O sırada ödediğim paranın etkisi ile sersemlemiş olacağım ki telefon numaramı vermiştim görevli kıza.
El insaf aradan tam dört yıl geçmiş.
"Aldığım kremi henüz bitiremedim." desem  inanır mı acaba ?

Hiç yorum yok: