29 Mart 2012 Perşembe

.. MIŞ GİBİ


İzmi'rde bir tekstil firması beyaz gibi davranan siyah kumaş üretmiş. Haber ilk okunduğunda sanki pek bir şey ifade etmiyormuş gibi görünüyor. Siyah olduğu halde güneş ışınlarını yansıtan kumaş yapmak siyah rengi her mevsim giymek isteyenler için iyi fikir olsa gerek. Bu haberi okudularsa özellikle Cem Yılmaz, Sinan Çetin, Neslihan Yargıcı pek sevinmiştir her halde.
Ben kumaşın işlevselliğinden ziyade haberin güzelliğine takıldım.
Beyaz gibi davranan siyah kumaş...
Mış gibi davranmak
Mış gibi davranmaya mehilli bir toplum olarak aslında güzel bir buluş olmasına rağmen gazetelerde küçük puntolarda kaybolup gitmiş. 
Oysa severiz biz mış gibi olmaları;
Zenginmiş gibi yapan züğürtler,
Fakirmiş gibi yapan, paragözler,
Kibarmış gibi yapan terbiyesizler,
Safmış gibi yapan uyanıklar,
Çalışkan rolü yapan tembeller,
Anlayışlı rolü yapan vurdumduymazlar,
Dost gibi davranan yalancılar,
İnsan rolü yapan ...
..


3 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Seviyormuş gibi yapan riyakarlar..
Okuyormuş gibi yapan cahiller..

Kumaşı merak ettim. (:

selma dedi ki...

ben de merak ettim iyi mi..:)

bahar006 dedi ki...

O liste bitmez, kumaşı ben de merak ettim:)