11 Mayıs 2011 Çarşamba

EY YALNIZLIK


"Ey yalnızlık, herkesin koynuna girip çıkarsın da bir tek benimle mi düzenli ilişkin var?"
"Seni özlemek nasıl bir borçsa artık, özle özle bitmiyor."
Sosyal paylaşım sitelerinde bu sözleri duyana kadar ünlü şair Ece Ayhan ismini duymamıştım bile.
Sonra baktım ki güzel insanların güzel sözleri dolaşıyormuş ortalarda da es geçmişiz pek çoğunu. Oysa bazılarını birilerine söylemek istediğimiz zamanlarımız olmuştur mutlaka.
"İnsan ulaşamadığı her şeyin "Delisi" ulaştığı şeylerin "Nankörüdür." Pablo Neruda
"Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi benim sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Ben hep arkandan ağladım." Can Yücel
"Bir insanın diğer yüzünü görünce ilkini hatırlamam." Paul Auster
"Beklemek güzeldir ama doğru durakta." Can Yücel

"Bir adam seni mahvetmeye yemin ettiyse merak etme; Vur kafayı uyu. Ama bir kadın yemin ettiyse sakın gözünü kırpma." Elif Şafak
"Düştüğünde yanında olan değil, kalkman için el uzatan dosttur. Unutma, kötü günde katkısı olmayanın iyi günde hissesi yoktur." Dostyevski
"Kimi ne kadar düşünürsen düşün; Düşüncelerin en derini başını yastığa koyduğun an başlar." Marquez
"Dünyada başarı kazanmanın iki yolu vardır; Ya kendi aklından faydalanırsın, ya da başkalarının akılsızlığından." Dostyevski
"Düşen bir çığda hiç bir kar tanesi kendisini olup bitenden sorumlu tutmaz." Oscar Wilde
"Sevdiklerinizi incitmeyin. Çünkü onları bir gün incitmek için bile bulamayabilirsiniz." J. Christope
"Kim mutluluk parayla satın alınmaz diyorsa nerden alışveriş yapılacağını bilmiyordur." Huxley

Hiç yorum yok: