26 Haziran 2011 Pazar

HE..


Yazılarımı genellikle erken saatte henüz kimse uyanmadan yazmaya çalışıyorum.
Yine bu sabah bilgisayarımı açtım, baktım bir uyarı geldi. 
"Bilgisayarınız için önemli güncellemeler var, yüklemeniz gerekiyor"  Bir şeyin başında "Önemli" diyorsa akan sular durur. "Yükle" butonuna bastım, önce yüklemeye hazırlanıyor diyerek bir süre bekledi. Hazırlanma yaptığına göre belli ki önemli. Sonra "yükleme yapıyor" yazısı çıktı. Ben de bu arada başka bir pencerede gazeteoku. com'dan günün başlıklarını takip ediyorum. Ulusal gazetelerin başlıklarını ve takip ettiğim yazarları okumayı bitireceğim yükleme yaptığım pencere birden önüme çıktı ve  "Güncelleştirmeler yüklenemedi" yazısı ile karşılaştım.
Eee neden?
Nedeni belli değil ama uyarıyor, "Tekrar yüklemek için evet tuşuna basın"  bastık.
Bu arada maillerimi kontrol ettim, bir iki tane yazmam gereken mail yazdım. 
Pat!
"Yükleme başarısız oldu" yazısı ve yanında sorunu bulun butonu var. 
Basalım bakalım sorun neymiş. Zaten üç kızla yeterince sorunumuz var, bilgisayarım da ergen kadrosundan nasipleniyor iyi mi?
Yaklaşık 10 dakika sorun arayan internetim sonunda söyle yazdı; "Sizin dilinizde bir soruna rastlanmadı." Sorunun hangi dilde olduğunu bilsem o dilde "güzel" temenniler söyleyecektim ama internetim dil konusunda ser verip sır vermedi. 

Temel bir mağazaya stok görevlisi olarak işe başlamış. Görevi malları bilgisayarda stoklamak. 
Gün sonunda mağaza müdürü temelin yanına gelmiş.
- Malları stoklayabildin mi?
- Yapamadum efendum, bilgisayar bozuktur. yazduklarumi bir türlü kaydetmedi.
Müdür şaşırmış; -Nasıl bozuk olur anlat bakalım ne yapıyorsun.
- Malların kaç tane olduğuni yaziyorum, topluyorum, bilgisayar da bana "işlemi kaydetmek istermisiniz?"  diyor ve aşağıda E ve H harfi çıkıyor. Hen de "He" diyorum.
Baba tarafından Temel'le akrabalığımız var. Ben de  "He" diyor olabilir miyim acaba?
Bilemiyorum.
  
Photos: Tumblr

Hiç yorum yok: