19 Aralık 2010 Pazar

SUPERGA


Benim küçük sıpa  hala iyi bir not aldığında mükafatlandırılmak istiyor. Sanki onun aldığı iyi notların bana bir faydası var.
Geçen ay aldığı yüksek bir nottan dolayı "Sana ne alalım?" deme gafletinde bulunduk.
- Superga istiyorum dedi. 
- What?
Ayıplayan bakışlarla biri süre süzdükten sonra açıkladı. 
- Keten ayakkabı
- Yahu Aralık ayında keten ayakkabıyı ne yapacaksın?
Artık keten ayakkabılar yaz kış giyiliyormuş. Bir şeyden haberimiz yokmuş, modayı takip etmiyormuşuz.
Hay demez olaydım. 
Bu konuşmalar iki hafta önce yapıldı. Evimize yakın bir AVM'ye gittik. Bir sürü mağazayı dolaştık. Bir yerde bulduk orada da istediği rengin 38 numarası yok. 
- Bak kızım bu koyu yeşil  olan daha güzel
- O erkek rengi.
- Peki bu mavi nasıl?
- ?
- Peki kahverengi?
- Anne işi.
- İyi o zaman senin yerine ben alayım.

İlla lila rengi olacak. Bana kalsa basıp eve döneceğim "Beyefendi" sabırlı. Başka bir AVM'ye daha gittik. 
Mağazada soruyoruz bazıları ayakkabı mağazasında panda istemişiz gibi yüzümüze bakıyor, bazıları ise; "Abi bizde Puma, Adidas, Nike var o dediğinden yok." diyor.
İki hafta önce başarısızlıkla sonuçlanan Superga arayışımız bu hafta devam etti. Bu sefer başka bir yere gittik. 
Sırf ayakkabı satan bir mağazada soruyoruz
- Superga var mı?
- Süper.. ne  ?
Bu ayakkabıyı kızımın aklına sokanı bir bulsam akılını alacağım.
Tam ümidi kesmiştik ki, sonunda girdiğimiz bir mağazada hem istediği rengi hem de numarayı bulduk.
Kış günü lila rengi Superga ile mağazadan çıktık. 
Kızım mutlu benim migrenim tutmuş.
Bir daha "Sana ne alalım?" diye sorarsam iki olsun.

Hiç yorum yok: