17 Aralık 2010 Cuma

LİNK


İnternet üzerinden gazete okuyorsanız orada bir sürü sanal reklama da rastlıyorsunuzdur.
Aslında bazıları merak uyandırmanın ötesinde güldürüyor da. 
"Boyunuz mu kısa, Japonya'dan ithal boy uzatma hapı." Yanlış okumadınız. japonya'dan...
japonları nasıl bilirsiniz?
"İyi biliriz" demeyin cenaze namazında değiliz. Yani boy olarak diyorum. 
Evet diğer Aysa ülkelerinde olduğu gibi orta veya kısa boylu insanlar vardır japonya'da. Ortalama bir japonun boyu  1.70  kadarmış. 
Dünyada boy ortalaması en uzun ülke olan İsveç'ten ithal deseler tamam.
japonya'dan ithal boy uzatma ilacını kaç kişi inanır da alır acaba?
Bu kadar reklam yapıldığına göre kesin satılıyordur da.

Amerika'dan ithal zayıflama hapına ne demeli?
Daha önce de yazdım tekrar yazmayayım ama Amerikalıların iri yarı olduğunu anneme sorsanız o bile bilir. İçsinler zayıflasınlar. Bu adamların bize durduk yerde iyilik yapacağını düşünüyormusunuz?
Yoksa ilk çıkan ilaçları deneme amacıyla önce bizlere içirilip bir yan etki görülmediğinde üç beş yıl sonra mı  kullanıyorlar?
Kırk yıl önce de ellerinde kalan süttozlarını yardım yapıyoruz diye bize kakalayıp, okullarda zorla içtiğimiz o sütlerden dolayı hala sütten nefret etmeme neden oldular.
..
Başka bir ilanda basurunuzdan kesin kurtuluyorsunuz yazıyor. 
On yıl bu illeti çektim.Yıllar önce böyle bir ilana kanarak tedavi oldum az kalsın ölüyordum. Sonra ameliyat olup kurtuldum.
Öff başka konu mu yok demeyin bu da hayatın bir gerçeği. 

Kelliğe kesin çözüm getirdiği söylenen bir ilana üşenmedim tıkladım. Spreyin neden yapıldığını merak ediyorum.
Etkisini dünyanın her yerinde kanıtladığını, saç dökülmesine karşı formüller ürettiklerini, saç çıkarmaya destek olduğunu söylüyor. Ama içinde hangi maddeler var, Sağlık Bakanlığı onaylamış mı belli değil. Zaten bu tarz zayıflama ve kozmetik ürünlerinin pek çoğu Sağlık Bakanlığından değil de Tarım Bakanlığından onay almış.
Bunları insanlar kullanacak. Kimse neden biz bitkimiyiz diye sormuyor?
Beliniz mi ağrıyor, başınız, ayağınız, kolunuz mu ağrıyor. Alın size mucize krem. Sadece ağrıyan yere sürün yeter deniliyor. Bant halinde geçen reklamda başını belini tutan ve acı çekiyormuş gibi duran mankenler görülüyor. Yahu hiç olmazsa o resimlere beli ağıran yaşlı bir adam, başı ağıran sıradan birinin resmini koyun da inandırıcı olsun. 
...
Ama bir tanesi var ki evlere şenlik.
Üzerinde beyaz önlük olduğuna göre "Beni ciddiye alın" havasında.  Amerika'lı yıldızlar gibi gülüşünüz olsun diyerek diş beyazlatma macunu tanıtıyor. Yanında öncesi ve sonrası resimleri var. İlkinde dişler normal ikincisinde sözde beyazlamış ama sanki dişlere kireç sürmüşsün. Öyle bir beyazlık varsa gece evde lambaları açmayın gösterin dişinizi oda aydınlansın.



Hiç yorum yok: