22 Şubat 2011 Salı

BIT & PIECES

Beyefendi sayesinde  Bits & Pieces isimli yeni bir blog buldum.
Bu blogu yazmaya yeni başladığım aylarda ingilizcem hakkında "Anlıyorum ama konuşamıyorum" diye yazmıştım. "Beyefendi" baktı ki benim İngilizcem "Anlıyorum ama konuşamıyorum'dan" daha ileriye gidemeyecek,  madem anlıyor bari yanlış anlamasın diyerek bu siteyi bulmuş olabileceğini düşünüyorum. Buradan faydalanana kadar yakamı bırakmayacağını bildiğim için "Ya Allah" diyerek girdim siteye.
Adam Amerikalı. Adı jonco, 2002 yılından beri her konuda blog yazıyor, resimleri çok şirin. Zaman zaman sizinle paylaşacağım. Fıkralarının bazıları bizim bildiklerimiz. Hatta bize özgü fıkraları meğer Amerikalılar da biliyormuş diye şaşırmadım değil. Şimdiye kadar 4 milyondan fazla kişi blogunu ziyaret etmiş. Bazı videolarını You Tube'den alarak paylaşmış.
Aşağıdakiler yeni keşfettiğim siteden.
Bizde olsa duvardaki yazı "Buraya iş..yen eşektir." olurdu. Onlar "Burada insanlar yaşıyor lütfen" demişler.
Bu arabayı yurdum insanı değil Amerikalı bağlamış iyimi?

Karadenizden değil Amerika'dan İcat.
Avlanamak yok,
Balık tutmak yok,
Hiçbirşey yok.
Evinize gidin.

Hiç yorum yok: