7 Ağustos 2010 Cumartesi

SARHOŞ VE GÜRÜLTÜCÜ


Gece bağırış çağırış sesleri ile uyandığımda saat 3'ü gösteriyordu. 
Benimle birlikte bütün mahalle halkı da uyanmış camlardan bakıyordu. Önümüzdeki caddede iki tane BMW marka beyaz araba durmuş, dört genç kavga ediyorlardı. Daha doğrusu iki genç kavga ediyor, diğer ikisi de ayırmaya çalışıyorlardı. 

Gençlerden yere düşeni o kadar sarhoştu ki yerden kalkmakta zorlanıyor, yediği onca yumruğa rağmen tekrar kendini döven gencin üzerine yürüyordu. Kavgada dayak atan durumundaki bas bas bağırıyor.
" Serdar yemin ediyorum yarın seni mermi manyağı yapacağım."
Yıllar önce Karagümrük çetesi olarak bilinen Ergin kardeşlerin Hakan Ural için sarf ettiği  sözü literatürümüze soktuğundan beri mizah programlarının haricinde ilk kez duyuyordum.
Gülümsemeden kendimi alamadım.

Kavgayı ayırmaya çalışan iki gençten biri bas bas bağırarak şöyle diyordu; "Ona vurma bana vur l..n. Siz arkadaş değilmisiniz. Kaç kes birbirinizin kıçını kurtardınız?"
Mehmet Ali Erbil ve Cem Davran'ın baş rollerinde oynadığı, bir dönemin çok konuşulan filmi Kahpe Bizans'da Cem davran'ın annesi rolündeki kadın Film boyunca oğlunu korumak için; " ona vurmayın bana vurun, onu asmayın beni asın, onu dövmeyin beni dövün." gibi repliklerle herkesi kırmış geçirmişti.

Ben uyku sersemi izlediklerimi mafia ile karışık tarih filmine benzetirken sonunda polis arabası geldi. 
Bu arada dayak atan gencin bulunduğu araba gitmiş, dayak yiyen ve "ona vurma baba vur." diyen gençlerin arabası hala yerinde duruyordu.
Sarhoş gençler bütün mahalleyi ayağa kaldırıp çekip gittiler.
Gecenin üçünde sarhoşlar yüzünden uykum kaçtı.
Gel de tekrar uyu..
..
Temel bara gider ve barmene;
- Ula uşağum sen de dahil herkese benden bir içki.
Barmen de dahil herkes içkisini içer. 
Temel'e teşekkür ederler. Temel kalkıp gidecekken barmen parayı ister. Temel parası olmadığını söyleyince barmenden bir güzel dayak yer.
Ertesi akşam Temel yine bara gelir.
- Ula barmen sen hariç herkese benden bir içki.
Barmen sorar;
- Bana neden yok?
- Uşağum sen içince sapıtıyorsun.

Hiç yorum yok: