19 Ağustos 2010 Perşembe

SAHİBİNDEN GARİPLİKLER


Kiralık ve satılık ilanların bulunduğu bir sitede ilginç ilanlar başlığında satılık objelere bakıyorum.
Şöyle bir ilana rast geldim.
"Meraklısına sırtında kalp resmi bulunan sütlü  inek."
Resimde de gördüğünüz gibi ineğin sırtında hakikaten kalp şekli var. Uyanık sahibi bunu fırsat bilmiş.
Ben meraklısına lafını merak ettim. Kaç kişi üzerinde kalp resmi olan bir inek olsa da alsam der ki?  Fiyatı da sıfır kilometre yerli bir arabanın yarısı kadar.

Başka bir ilanda masaüstü alışveriş arabası satılıyor.
Çorumdan satışa çıkan ürün için, "Masaüstü alışverişleriniz için." denmiş. 
Ben anlamadım, belki bir anlayanınız çıkar. Fiyatı ile 5 kez sinemaya gidebilirsiniz.
Allahtan kargo ücretsizmiş.


İlan şöyle, "Siz de masamdaki kalemler bir şekilde kayboluyor diyenlerden misiniz? Ya da doğanın dengesi bozuluyor diye üzülüyormusunuz? Kaktüs şeklindeki bu kaleme kimse el süremeyecek.. Pazarlık yapılmaması çok önemli ricadır."

Bu ilginç ilan aslında sanki işe yarar gibi görünüyor siz ne dersiniz?
"Aslında hepimizin kapıda bir ayağa ihtiyacı yok mu?. Özel tasarımlı ayakkabıyı kapınızın arasına sıkıştırın, kapınız karizmatik şekilde açık kalsın. Sadece 99 adet."

Karadenizli yapmış yapacağını.
Bu ilanı okuyunca " Valla benim aklıma gelmişti" diyeniniz olacaktır.
"Kalem çay artık dünyada. Kalem çayınızı poşetinden çıkarıp suya daldırıp karıştırın. 30 saniyede çayınız hazır."

İlanı aynen yazıyorum.
"Bir tanıdığımın hediye ettiği jogo cinsi papağanımı satıyorum. Bana papağanı veren tanıdığımla bütün ilişkimi kestim. Kerpeten'i ( papağanın adı) Bir Pet Shop'a sattım adam parasını da istemeden kuşu geri verdi. 
Satın alan kişiye kardeşimin parmağını  kopardığında aldığımız ilk yardım setini hediye edeceğim. Kafesi nadiren açabiliyorum yemin ederim ailemizi perişan etti."

Çok şık ters saat. 
Rakamları ters yerleştirilmiş bu duvar saatinin akrep ve yelkovanı da bildiğiniz gibi gitmiyor. Bu saat bir çeşit Benjamin Button tarzında çalışıyor. Saati tahmin etmeniz için epey bir kafa yormanıza neden oluyor. Hayat bana kolay saat ters olsun uğraşırım diyorsanız, ters giden saati  uçak şirketlerinin ucuz bilet kampanyaları kadar bir paraya kıyarsanız satın alabilirsiniz. Not düşmüşler. Pil ayrı olarak satılıyor.

Bu ilan ilk ve tek burada diyor.
Karınca Yuvası.
NASA'nın bir deneyinden esinlenilerek yapılmış. Şeffaf dolgu materyali karıncaların büyümesine ve koloni kurmalarına olanak sağlayıp, onlara gerekli besini de sağlıyor. şeffaf olduğu için dışarıdan gözlemlemek kolay oluyormuş.
Gözlem yapabilmek için yanında büyüteç de veriliyormuş.
Karıncalar pakete dahil değilmiş. Onları bulmak size kalıyor denmiş.
Fiyatı ile yukarıda ucuz uçak bileti almamıştınız ya, dönüşü de almayın bir zahmet. Karınca yuvası alacaksınız çünkü. Karıncalar da bahçeden.
...
Rahmetli babamın bir sözünü hatırladım, buraya da yazmıştım.
"Ne işim var  dayıcım karıncayla."

Hiç yorum yok: