13 Şubat 2012 Pazartesi

I LOVE MY FOLLOWERS


"Kireçten tıkanıp akmakta zorlanan musluk gibi" demiş Dört Yapraklı Yonca, yazı yazmamaktaki bahanesi için.   http://dortyaprakliyonca.blogspot.com/   Bende de tıkanma oldu tıpkı Yonca gibi.
Son günlerde "Neden yazmıyorsun?" diye şikayetler almaya başladım. Çorba karıştırırken telefonla konuşsam çorbayı taşırırım. Araba kullanırken hiç makyaj yapmadım, kısacası iki işi aynı anda yapan becerikli insanlardan değilim.
 4 aydır roman yazmakla meşgulüm, çok iyi gidiyor. Bu işi yapanlar ne hissediyor bilmiyorum ama kahramanlarımın benin yarattığım mekanlarda yaşadığını düşünmeye başladım. Onlarla birlikte koloni halinde yaşıyorum. Sanki kafamda  kocaman bir çuval var  ve beynime girmeye çalışan kelimelerle boğuşuyor.  Bu yüzden ilk göz ağrım Blogumu her gün düzenli yazamıyorum. 
Yaşattığım bu teknik arızalardan  dolayı takipçilerimden özür diliyorum. 
Beni bırakmayın olur mu?

Hiç yorum yok: