14 Şubat 2012 Salı

14 ŞUBAT SAAT: 1O.45


Sevgililer günü dolayısı ile gazetelerde, televizyonlarda reklamlar tavan yapmış vaziyette. Eskiden sadece çiçek ve pırlanta reklamları dönerken, şimdi yatak çarşafından oyuncağa, hatta arabaya kadar her kalemde reklam var. Kim ne alıyor ne yapıyor bilemiyorum.
Ama piyasanın canlanması açısından böyle özel günlerin değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Bu yıl sevgililer günü şike davasının başlaması ve Mit başkanı için çıkartılacak olan yasanın konuşulması yüzünden güme gitti diye düşünüyorum. 
Kendi açımdan Sevgililer Günü son 18 yıldır başka bir anlamda geçiyor.
18 yıl önce bugün küçücük bir meleği verdiler elime. "Tam da sana benziyor." diyerek.

Yumruk yapmış ellerini kokladım. Sonra yavaşça açtı gözlerini. O anda  şehla şehla bakan o gözlere aşık oldum. Sonra büyüdü ilkokula başladı. Buğday rengi saçları, minicik yüzüyle sessiz sessiz dolaşırdı peşimde. Büyüdükçe sessizliği neşeye döndü.
Şimdi cıvıl cıvıl bir genç kız. 
İyi ki annen olmuşum, iyi ki seni doğurmuşum. 
Doğum günün kutlu olsun Mercimeğim.

Hiç yorum yok: