13 Şubat 2012 Pazartesi

BANKA HESABIN DEĞİL, TWİTTER HESABIN OLSUN


Aslında Nazlı Ilıcak'tan cesaret aldım. Benden yaşça çok büyük olmasına rağmen bir süredir kullandığını biliyordum, Van depreminde Cep telefonları çekmezken kazazedelerin Twitter'la Akut'a mesaj yollaması sonucunda yerlerini bildirmeleri ve kurtarıldıklarını duymuştum. Kana ihtiyacı olanların sıkça başvurduğu ve sonuç aldığı bir paylaşım sitesi olduğu söyleniyordu. Her sitede olduğu gibi bunu da kötüye kullananlar vardı tabi ama bıçak ekmek de keser insan da düşüncesinden yola çıkarak niyetlenmiştim ki,  Nilgün Belgün'ü de duyunca Twitter'a girdim. (Girdim diyorum, acemiyim ya henüz. Belki bu girmenin başka bir adı vardır ama idare edin:))

Aslında geçtiğimiz günlerde takip etmem gereken önemli bir kanun vardı ve bununla ilgili sıcağı sıcağına bir şeyler öğrenmem gerekiyordu. Bu vesile ile kendime bir hesap açtım.
Aman allahım! Nasıl bir hareketlilik, ne çok yazma hevesinde olan insanlar var. Ve de nasıl bir sirkülasyon anlamak mümkün değil. 
En çok yazan herkesin tahmin ettiği gibi Erol Köse. Hemen hemen her dakika yazıyor. Hiç mi birileriyle önemli bir toplantısı, sohbeti yok? Ne zaman uyuyup uyanıyor, bu kadar resmi, bilgi ve belgeyi nereden buluyor anlamak mümkün değil. 7/24 yazıyor. 
Nilgün Belgün de öyle. Kendisini takdir ederdim ama bu kadar yoğun bir hayatı olduğunu bilmezdim. Bu yaşta bu enerjii ne diyelim bravo doğrusu.
Televizyonlarda ciddi ciddi siyaset konuşan Nazlı Ilıcak genç kız sevimliliğinde yazıyor. 

Takip ettiğim mizahçıların pek çoğu Twitter hesabı açmış ama zaten lafla iş yaptıklarından yazı işinden bezmişler herhalde, diğerlerine göre çok az yazıyorlar. Köşe yazarları yazılarının linklerini paylaşıyor. Bir nevi tanıtımlarını yapıyorlar. Ama Ahmet Hakan sık yazıyor. 
Uzun zamandır Twitter hesabı olanların söylediğine göre Cüneyt Özdemir de en az Erol Köse kadar yazıyormuş.
Maksadım sadece takip etmek bir şeyler yazmak değil aslında, ama büyük kızım beni takip etmeye başlamış bile. Ortanca kızım ise " Ya anne ya!" diyerek tepki gösterdi. Onu takip etmek gibi bir niyetim olmadığını söyledim ama  tedirgin ne demekse. 
Birilerinin ne yaptığını öğrenmeye ne kadar da meraklı bir milletmişiz diye düşünürken Twitter hesabı açtığım için kendime hayret ediyorum.
Dur bakalım ne olacak...

1 yorum:

Bozkurt Görmez dedi ki...

Haha (: Umarım hayırlısı olur o zaman ..