29 Mayıs 2012 Salı

YAĞMUR BEREKETTİR


Ne çok yağmur yağdı değil mi?
Hafta sonu Sapanca'ya gittik, kasabamın bahar vurmuş bahçelerinde dolaşamadım, dalından erik yiyecek fırsat olmadı. Bulut bir göründü bir kayboldu, yağmur ahmak ıslatan değil enikonu sağanak şeklindeydi;
Ama deydi.
Bir buçuk gün annemin kucağında kıvrıldım çocuk gibi, kuzenlerim, arkadaşlarım, komşular, iyi geldi. 
Bu kadar yağmur yağınca her yer yemyeşil olmuş.
Yıllar önce Londra'ya gittiğimde Haziran ayı olmasına rağmen yeşilin bin bir rengini görünce hayret etmiştim. Sonra gün içinde belli aralıklarla yağmur yağdığını söylediler. Bu yıl aynı Londra gibi yemyeşil bir bahar sonu yaşıyoruz. 
Yağmur berekettir..
Bütün bereketler yağmurla birlikte üzerinizde olsun.

4 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Amin...

Adsız dedi ki...

t.k

Adsız dedi ki...

Acaba ben gibi bi başkasıda yağmuru konu etmişmidir bloglamışmıdır bunu diye google amcaya sordum karşıma seni çıkardı :)

iyide yaptı..
bende çok severim yağmuru ,yağmur içerikli sözleri yazıları şiirleri..
Paylaşım için tşkler..
Bu arada izleyicinizim artık takipe aldım sizi ;)
Bende beklerim,sevgilerimle..

selma dedi ki...

Çok teşekkür ederim..:)
memnuniyetle ziyaretinize gelirim...