30 Temmuz 2013 Salı

YAŞ KAÇ ŞEKERİM?


Pastanın üzerinde bu yazıyı görünce kızsam mı sevinsem mi bilemedim. Bardağın dolu tarafını gören ruh halindeysem kızlarımın bana iltifat ettiklerini düşüneceğim, aksi takdirde yaşımı yüzüme vurdukları için kızmam gerekiyor.
Neyse yapacak bir şey yok, iltifat etmişlerdir herhalde.. Evet... Evet..
İki gün önce doğum günümdü, artık yılları saymamak gerektiğini düşündüğüm bir yaştayım. En küçük kızım boyumu geçti. ( Gerçi benim gibi Pigme'den hallice birinin çocuklar boyumu geçti demesi biraz abes oldu.)
Yine de bir şekilde hatırlanmak, ilgi görmek dürtüsü taşıdığımızdan olsa gerek Pelit pastanesinden çikolatalı pasta eşliğinde kızlarımın abartılı kutlama seremonisi hiç de fena değildi hani.
Sağ olsunlar dostlarım arkadaşlarım aradılar,  ziyadesi ile mutlu ettiler. 
Her yıl hiç kaçırmadan arayan annem bu yıl hatırlayamadı herhalde, ben de ertesi gün hal hatır sormak için aradığımda söylemedim ki üzülmesin.
Ablam her zamanki gibi muziplik yaparak kısa bir mesaj çekmiş; "100 yaşına kadar yaşarsın inşallah."
Sağlıklı olmadıktan sonra uzun yaşamanın ne anlamı var diye düşündüğümden ben de kısa bir mesaj attım kendisine; "Beddua gibi oldu ya neyse."
Bu yıl herkeste bir gariplik var diyeceğim ama herkeste bir anormallik düşünüyorsam bu benden kaynaklanıyordur herhalde. Ama  şu olanlara bakın;
Beyefendi doğum günüm için yakama kırmızı kurdele ile altın taktı. Yüzük, kolye, küpe, parfüm değil. Düğünlerde takılan altın...
"Biraz tasarruf yap." demek mi istiyor acaba? 
Nihayet kafa göz yararak bir doğum gününü daha atlattık.
...
Bu arada İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Tarih okuyacağım kısmetse. Aslında Sanat Tarihi düşünüyordum fakat İstanbul'un puanları oldukça yüksekti. Diğer illere gitmek için bu yaştan sonra macera yaşamam gerekiyor. Kaldı ki lisede okuyan bir kızım var. Hem yaşadığım şehirde, hem de devam zorunluluğu olmayan istediğim bir okulda okuyacağım. 
Hayırlısı...


1 yorum:

kisakahvemolas dedi ki...

Ne zevkli olacak tarih okumak kimbilir! Doğumgününüz kutlu olsun!